Dotacje na promocje marek produktowych GO TO BRAND
W ramach poddziałania dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych programem promocji o charakterze ogólnym dla przedsiębiorców w związku z udziałem Polski w targach Hannover Messe 2017 r. oraz Programem promocji o charakterze ogólnym dla przedsiębiorców w związku z udziałem Polski w Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r. w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz oraz przyczynią się promowaniu Marki Polskiej Gospodarki.
O środki mogą ubiegać się przedsiębiorcy którzy prowadzą działalność w poniższych branżach:
- Sprzęt medyczny,
- Maszyny i urządzenia,
- IT/ICT,
- Biotechnologia i farmacja,
- Moda Polska,
- Kosmetyki,
- Budowa i wykańczanie budowli,
- Jachty i łodzie,
- Meble,
- Polskie specjalności żywnościowe,
- Sektor usług prozdrowotnych,
- Części samochodowe i lotnicze.
Kwalifikowalność firmy w ramach danej branży jest oparta na kodach PKD wpisanych do dokumentu rejestrowego przedsiębiorstwa.
- mikroprzedsiębiorcy
- mali przedsiębiorcy
- średni przedsiębiorcy
prowadzący działalność gospodarczą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzoną wpisem do odpowiedniego rejestru
- Wynajęcie i zabudowa stoiska marki na targach zagranicznych
- Stworzenie materiałów reklamowych o marce tj.: gadżety, materiały drukowane np. foldery, ulotki, wizytówki
- Przygotowania i prowadzenia działań promocyjnych marki w mediach
- Przygotowania lub tłumaczenia strony internetowej
- Produkcji i emisji spotów i filmów informacyjno-promocyjnych.
- w przypadku wyboru formy dofinansowania na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
- w przypadku wyboru formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu wybranych z rodzajów wskazanych – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
- w przypadku wyboru formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis zgodnie z rozporządzeniem dofinansowenia wynosi:
– do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;
– do 75% – dla małego przedsiębiorcy;
– do 80% – dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;
– do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.
Wysokość wsparcia:
- w przypadku wyboru przez wnioskodawcę Programu promocji dla przedsiębiorców w związku z udziałem Polski w targach Hannover Messe 2017 r. – 150 000,00 zł,
- w przypadku wyboru przez wnioskodawcę Programu promocji dla przedsiębiorców w związku z udziałem Polski w Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r. – 300 000,00 zł.
- UWAGA – wniosek o dofinansowanie może dotyczyć jednocześnie targów Hannover Messe 2017 r. i Międzynarodowej Wystawy Expo w Astanie wtedy maksymalna kwota kosztów kwalifikowalnych wynosi 450 000,00 zł
Budżet konkursu:
Budżet konkursu wynosi łącznie 50 mln zł, przy czym:
- dla projektów zlokalizowanych w województwie mazowieckim – 5 mln zł
- dla pozostałych województw – 45 mln zł
źródła : PARP GO TO BRAND
Zajrzyj do nas tutaj: